mavikelebek4 Kızlar bebeğiniz gece beslenmelerini kestikten kaç gün sonra kesintisiz uykuya geçiyolar ? 1 hafta 5 gün oldu ortalama 1 kere kesintisiz uyudu geriye kalan günlerde hep ağlayarak kalktı
iki_prens_annesi_ mavikelebek4 merhaba konuyla alakasız nasıl kestiniz gece beslenmesini oğlum 1 yaşında bende kesmek istiyorum ama cesaret edemiyorum
Denizoglan mavikelebek4 kötü haber vermek istemem ama birce beslenmesini keseli 14 ay oldu ama doğdu doğalı bir gün deliksiz uyumuşluğu yok 2-3 kere kalksa çok şükür dinlendim diyorum artık
mavikelebek4 Gokyuzumm yok anacım bu aynı kurulu alarm gibi kalkıyo yine tek fark emmemesi sadece 5 kere kalkıyyo 8 de uyudu şimdiden 2 kere kalktı
Alerjikrinit Gokyuzumm ben gündüzü de kesince kesintisiz uyudu. Bir de uyku penceresine dikkat etmek gerekiyor yani mesela şuan tatildeyim evdeyim diye öğle uykusu uyumamaya başladı oğlum 2 gündür gece uyanıyor muhtemelen yorgun uyuduğu için
Gokyuzumm mavikelebek4 İnşallah zamanla alışır Hiç 8 veya erken bı saatte uyumadığı için bebem bişey diyemicem 😅🤷🏻♀️
Semanurozgan mavikelebek4 hala emiyor ne yazıkkı fun gece hıc emzırmedım bant yapıstırdım meme hasta olmus sabaha ıglesıcek dedım o sekılfe sarıldı uyudu tekrar ama bu gece nasıl olur bılemıyorum
Denizoglan mavikelebek4 aynen öyle deliksiz uyumaya nasıl ihtiyacım var ama maalesef ne zaman kısmet olur Allah biliyor 🤧
Gokyuzumm Alerjikrinit geceyi zar. Zor kestim arada bı istiyor ama anlatıp vermiyorum. Gündüzleri de biraz azaltabildik sadece çok düşkün öğünleri azaltamiyoruz bı turlu başka bir yol bulmam lazım 😅
Alerjikrinit Gokyuzumm bizde de öyle oldu. Bşr şey sürmek istemedim şefkatle bitirelim dedik ama gündüzü aşamadık. Bende sabır taşı aldım. Gündüzü kesince tam anlamıyla rahatlıyor bence
zeynosu mavikelebek4 15 aylıkken memeyi kestik. O zamandan beri geceleri sadece 1 kere şu içmek için kalkar geri yatar. Hastalık sağlık bu gibi durumlar tabiki etkiliyor ama geneli böyle bizde