Papatya-bahcesi Bebeğim 9ay 13 günlük , gece beslenmesini ( emiyo) bıraktırma konusunda tecrübelrinizi yazarmısınız lütfen? 2 saatte bir uyanıyor. Tamamen bırakma ayı sizce kaçıncı ay olmalı ?
Elmaliturta01 Papatya-bahcesi 23 aylik hala gece besleniyor biraktiramadim. Süt içiyor bir yada iki kere bende fikir alayım
balyank_-089 Papatya-bahcesi 1 yaşından sonra kesebilirsiniz. emmedigi için mama içiyordu, kıvamını seyrelttim suyu daha fazla koydum, sonra yavaş yavaş kalkmamaya başladı
iki_prens_annesi_ Papatya-bahcesi merhaba büyük oğlum da emiyodu sütten kesene kadar maalesef biraktiramamistim sütten kesince 2 yaşında birakti hem gece hem gündüz olarak şuan küçüğü 1 yaşında mama alıyor onuda ben kara kara düşünüyorum