Merhaba hanımlar çok ikilimdeyim ben ya kızım 6 aylık yeni doğduğu gün dahil olmak üzere 4 aylık falan olana kadar EMZİK alıştırnaya çalıştım herseferinde ya öğürdü ya ağladı hiçbir şekilde istemedi. 4ayın sonunda bende vazgeçtim birdaha vermedim.
Kızım 2 gündür sadece geceleri uykuya dalmadan emzik emer oldu (gunduz emmiyordu atıyordu emziği) bugün sabahtan akşama kadar emziği ağzından düşürmedi çıkarttığım anda ağladı onsuz uyumadı yani kısacası alıştı sanırım 🙄 Benim napmam gerek bu aydan sonra versem mi yoksa yolun başındayken dönsek mi siz ne yapardınız?
(bu sıralar diş çıkarma döneminde sanırım herşeyi ağzına alıyor ağzı hiç boş durmuyor parmak sokuyor vs. Ondan da olabilir mi emzik emme isteği?) şaşırıyoruz🤪 biraz uzun oldu kusura bakmayın yardımcı olursanız sevinirim 🤔