selins1313 Kızlar oğlum 3 yaşında çişini alıştı gün içinde bazen kaçırıyor bazen yapıyor Ama kakasını altına yapmak istiyor oturmak istemiyor lazımlığına Bende gebeyim zorlanıyorum Ne yapmam gerekiyor acaba kakasını da lazımlığına yapması için ?
yaramaz_bocegim selins1313 aaa ben mi yazdım sandım Bi an. 3 yaş çişi 1 günde öğrendi. Kakayı 6. Gün oldu yapmıyor ne klozete ne lazımlığa. Bez tak diyor takmıyorum bende karnı şişti gene inatla yapmıyor bakalım sonu ne olacak
Mavili-mavilimorcicek selins1313 Benim oğlum da o yaşta alışmıştı tuvalete ama önce kakasını yapmıştı tuvalete de değil yerde ki fayansa.Klozet aparatı alın öyle deneyin.Bazi çocuklar tuvalet deliğinden korkabiliyor.
selins1313 yaramaz_bocegim en son cuma yaptı kakasını bugün hemen karnını ovaladım sıcak suya oturttum yıkadım rahatladı kakasını yaptı fakat pijamasına ama ne yapmak ne yapmak çok zor oldu temizlemesi falan şükür dedim yaptı sonunda ama oturmuyor lazımlığına 😏
yaramaz_bocegim selins1313 ben normal halimle yapamıyorum siz hamile bide Allah yardımcınız olsun. Ben bir iki attım boxerını. Milyarlar olsun temizleyemem dedim çok feciydi😞
selins1313 yaramaz_bocegim ah canım ah birde gebeliğim riskli erken doğum riskim var hadi diyorum oğlum alışsın doğuma kadar doğuma 3 ay kaldı Çok zorlanıyorum inan rabbime yalvarıyorum. Öğrensin diye belim kopuyor Bide kakasını altına yaptığı zaman eyvah eyvah