buketzm Arkadaşlar akıl verin nolur.. doğum yapalı 10 gün oldu. Akşamları olunca içim sıkılıyor ağlıyorum hüngür hüngür. Neden böyle? Ne zaman geçicek bu durum normal mi? Eşimle oturuyoruz akşam tvden bişey izliyoruz ama sanki bişeyler eksik gibi içim bi tuhaf.. napmam lazım yardım edin
bengonca buketzm doğumdan sonra hızla düşen hormonlar canım. Geçici bir durum emin ol. 40 gün sürmüştü benim depresyonum. Sonra kendi kendine geçti. Hepimiz bu yoldan geçtik kimisi daha ağır kimisi çok hafif geçiriyor. Grip gibi düşün geçici bir durum. Korkma bol bol kuzunu kokla.
Anatotales buketzm hormonların geri çekiliyor bu dalgalanmalar çok normal. Seni rahatlatacaksa bu anlarda bi duş alabilirsin, keyif alacapın bir şarkı dinleyebilirsin, bir fincab bitki çayı içebilirsin emzirmene mani olmayacak
Papatya-bahcesi buketzm benimde böyle olmuştu 1 ay kadar sürmüştü geçicek merak etmeyin , şuan 9 aylık
Tosbikkkk buketzm canım değişiklik olsun diye ailene bir süre kalmaya gidebilirsin ben öyle yapmıştım
buketzm bengonca bu iç sıkılmalarım bişeyleri eksik hissetmem ve enerjisiz olmam depresif ruh halim hepsi bunlardan mı? Geçicek yani dimi
tugbakomooglu Hayırlı olsun öncelikle bebeğinizi bol bol öpün ve hep bugunlerde geçecek diyin ben öyle atlatabildim çok çok zordu ne derlerse ağlıyordum çok ağır geçirdim bende
handeyle Lohusa depresyonu ne yeaa derdim ama hakkaten insan yasayinca anlıyor bende gizli gizli ağlardım hep ama geçiyor cidden. Durumun icindeyken anlamıyorsun sonradan anladım ben lohusa depresyonu olduğunu 😬 zamanla geçecektir 🐣
hanimhatun buketzm geçicek inşallah. Akşam olsun istemezdim. Evde kim varsa beni bırakıp gitsin istemezdim. Ağlardım. Camdan bakıp sanki hiçbirşey eskisi gibi olmicakmış gibi düşünürdüm. Çocuklarına bakardım nasıl büyütmüşler falan derdim. Zaman geçmiyordu. Çok zordu. İnsan destek istiyor. Ve kimsede yoktu. Hani beni motive edecek kimse yoktu. Eşimden başka… geçicek inşallah. 4 ay oldu benim Allah’ın izniyle. Hala tam olarak geçtiğini düşünmüyorum. Çünkü ilk defa anne oluyoruz ve hayatımız tamamen değişiyor. Yeni sorumluluklar yükleniyor. Kabullenmek ve bunu hayatımıza geçirmek oldukça zor. Sadece geçeceğini bil. Azalarak geçicek… böyle hissetmen çok normal.