Ballilokmam11 Merhaba hanimlar ek gidada tadimlari yapiyoruz henuz fakat karisimlarq gectigimizde bebek irmigi sart mi acaba yurtdisindayim(ingiltere) ve burda baktigimda bulamadim karisimlara gectigimde onun yerine ne kullanabilirim
tuanamoms_07 Ballilokmam11 bebek irmiği normal irmiğe göre daha ince bebeklerin hazmedebilecek ve yiyebileceği şekilde b12 açısından zengin faydalı. Yulaf unu kullanabilirsin, meyveleri irmiksiz karışım yapabilirsin kavanoz maması gibi. Ama irmik bir çok şeyi yumuşatıyor o açıdan güzel oluyor
cimcime1018 Ballilokmam11 Hayır şart değil. Hiç kullanmadim. Bebeğim kabız da olmadı aksi bı durum da yaşamadım 🌸 Normal irmik kullanıyorum
Ballilokmam11 tuanamoms_07 ya tesekkur ederim turkiyedekine gore organik bazi urunler olmuyor ama yulaf felan olur karabugday unu felan da kullaniliyor mu birde tatlandirmak icin hurma ozu felan kullaniyorlar ya orda burda sanmam olsun siz neler kullandiniz acaba
Asyasemin2013 Normal irmik varsa rondoda bir kez çekin. Bebek için öyle kullanabilirsiniz o şekilde. İrmiğin inceltilmiş hali yani sindirimi kolay olsun diye
Seymagirgin Ballilokmam11 hazmında cok büyk fark var bosuna yapılmamıs neticede un gibi normal irmik gibi degıl bebek ürünleri satan magazalarda vardır yada orann online magazalarında
Ballilokmam11 Seymagirgin yok genelde bebeklere bizde ki hazir meyve pureleeini veriyorlar kocaman oyle reyonlar vsr organik oldugu yaziyor artik baska.sekilde yapacagim.mecbur
Kepekekmegi Ballilokmam11 şart değil kesinlikle 1 defa aldım onun da yarısından daha azını kullanmışımdır
Kepekekmegi Ballilokmam11 normal irmik kullandım çok rahat yutabiliyorlar zaten hemen hemen her yemeğine koyuyorum irmiği hiç rahatsızlık hissetmedik veya kabız durumu olmadı ek gıdayı nasıl veriyorsunuz bilmiyorum ama kesinlikle blender kullanmayın bence ben ilk başladığımız günden beri hiç kullanmadım rahat rahat yiyebiliyor çoğu şeyi
Ballilokmam11 Kepekekmegi yok bende kullanmiyorum catalla eziyorum cok hafif puturlu kaliyor tadimlar bittikten sonra biraz dhaa puturlu birakmayi dusunuyorum cok tesekkurler vakit ayirip anlattiginiz icinde
asya1907 Kızlar bizde altıncı ayı yariladik tecrübesi olan paylaşabilir mi ne tarz çorbalar yapabilirim acaba .