51 günlük bebeğim var, sarılık ve bronşit başlangıncı ilerlemesin diye 2 kere hastanede kaldık farklı zamanlarda. Çok şükür hemen hemen 1 aydır da evimizdeyiz. Yarın doktora götüreceğim kontrole ve şu an inanılmaz bir endişe ve mutsuzluk kapladı içimi yine de bir sıkıntı çıkacak diye korkuyorum. Bir şikayetimiz yok ama sanırım çok etkilendim doğumdan kısa bir süre sonra yaşadığımız problemlerden. Allah’ın izniyle büyür biliyorum ama içim hüzün kaplı nasıl büyüteceğim bu çocuğu diye.