doga19 8 aylık bebeğim 7 gün sadeekatı kaka yaptı doktor lavman yapmam gerektiğini söyledi ve şurup verdi. 1 gün daha bekledim yapsın diye yapamadı. Doğal her yolu denedim bu arada kayısı suyu incir zeytinyağı hiçbiri işe yaramadı. Lavaönın üzerinden 5 gün geçti hiç kaka yok. Sadece ıkınıyor şurubu da içmiyor ben de aynı sıkıntıları yaşıyorum.