Dyg-egemen ne bebeğimin çamaşırlarında ne de kendi çamaşırlarımda yumuşatıcı kullanmıyorum. Yumuşatıcı ne kadar durulansa da çamaşırdan gitmiyor. Evet güzel kokuyor ama kokusuz deterjana alışınca o koku bile insana ağır ve yapay geliyor, o zaman anlıyorsunuz dokununca bile ne kadar kimyasal olduğunu. Hele ki bebeklerimizin teni çok hassas sürekli bu kimyasallara maruz kalmasınlar 😔 Onlar zaten mis gibi kokuyorlar hiç ekstra kokuya ihtiyaçları yok ☺️