tpbm1710 tugcezeynep89 ayy benim bebeğim de 3 ay 13 günlük aynı gün doğmuşlar duygusallık oldu🥹🥹 gündüz hiç uyumuyor gecede ağlayarak uyanıyor gülerken birden ağlamaya başlıyor sürekli kucakta gezmek istiyor falan 😔😔 ne zaman biter acaba
prensesannesimerve tugcezeynep89 valla şu 5 aylık süreçte en çok hangısı zordu deseler 4.ay atağı derdim gece 3e kadar uyumaması her ihtiyacının tam olmasına rağmen ağlaması gece uyanması çok zordu 1 hafta gibi bi süreçti ama ondan sonra hep korkuyorum ya bugün de uyanırsa uyumazsa diyorum ikinci çocuğa gözüm korktu açıkçası tek çocuk candır 🤣
TgbHmzz tugcezeynep89 Benım bebeğim 4 ay 27 günlük hala devam edıyor sanırım atak sabah 8 de kalkıp bu saate kadar sadece 1 saat uyudu😒
lesaa Ayda meme reddi yaşadım . Arabada yolculuk yaparken hoşlanırdı susardı tam tersi oldu. Uykuları düzene girdi galba demiştim bozuldu. İyi halleri kötüye kötü halleri iyiye gitti 😂
tugcezeynep89 tpbm1710 17 Ekim doğumlu Allah bağışlasın inşallah 😊 bizde gündüz uykusu 30 dk sonrası yok gece biraz daha iyi . Ama biz 4.aya girmedik dimi
Annonimmm tpbm1710 bu bebeklerin kucakta gezme sevdası ne böyle ya oturmayı düşündüğüm an muzurdanmaya başlıyor
tpbm1710 tugcezeynep89 benim oğlum da 17 ekim de doğdu 🥹🥹 ay benim oğlum 30 dk uyuyor ama göğsüm de asla yatağında uyumuyor koyduğum an uyanıyor gecede sürekli mırıldanıyor yok girmedik daha 4e
Eslemnisa Ranabyram benim kızım da 17 Ekim doğumlu bende 4. Aya bakmaya geldim acaba atak erken mi geldi diye 😅
bengonca 16 Ekim’den herkese selam olsun, benim bir de ikiz kızlarım. Atak için dualarınıza talibim 😂😩 Siz bir çocukla uğraşırken ben o atağı x2 yaşıyorum 😄
lesaa bengonca hep gülün tebessüm edin sakin kalın kendinizi sıkmayın güzel anlar biriktirin mutluluk hormonlarınız bebeklerinize geçsin Allah yardımcınz olsun .☺️