Arkadaşlar kızım çok güzel tuvaletini öğrenmişti 6 aydır sorunsuz tuvaletine gidiyordu. Yeni kardeşi oldu şimdi yapmamaya tutmaya başladı. Ve ben bebek oldum falan diyor yani kıskandığı çok belli. Tüm gün tutuyor ve en sonunda altına yapıyor. Başına gelen var mı ya da Psikolog arkadaşlar var mı burda lütfen yardım eder misiniz ya bunu nasıl çözebiliriz?