Bebeğim bugün 10 da uyandı. O saatten beri hiç yatmadı 5 dk 10 dk uyuyup kalktı. Sürekli mız mız ağlamaklı geçti genelde de öyleydi ama. Uykusu olduğu halde zor uyuyor hemen uyanıyor. Sürekli esneme halleri. Dünden beri ishal mukuslu birde. Bu 2 gün içinde süt ve süt ürünleri de tüketmedim. Doktora randevu da bulamıyorum nasıl anlarım kulağı mı ağrıyor diye. İnternette hem kulak ağrısı hem nazar için aynı belirtiler yazıyor. Ama ben nazar olduğunun düşüncesindeyim. Sizin bebekleriniz hiç nazar oldu mu olduysa ne gibi belirtileri vardı? 2 aylık bebem