Smrhls https://imgyukle.com/i/yDMSko https://imgyukle.com/i/yDMuaU. Kızlar fotoğraflarda da gördüğünüz gibi dilinde böyle birşey var yara gibi sanki bu ara ara tekrarliyo birde bademcigin yanında iltihap var bunlar ne neden olmuş olabilir hastaydı ama iyileşti antibiyotik kullanmadik şuan hiç bir sıkıntısi yok hafif burun akıntısı kaldı sadece
Htcypc Smrhls hastalığı ağır gecirmis galiba henüz iltihap geçmemiş vitaminleri varsa düzenli kullanin mutlaka
Gizmokzilla Smrhls antibiyotik kullansanız aslında boğazı öyle olmazdı benim de çok oluyor ordan biliyorum bademcik iltihabı o yani, siz iyileşti diye düşünüyorsunuz ama iyileşmemiş ve çok ağrır acır o beyaz iltihaplar çok iyi bilirim ✨✨
Smrhls Htcypc Evet iki gün ateşi oldu 39 derece antibiyotik kullanmak istemedim iki gün sonunda burun tıkanıklığı oldu ama öksürük vesare hiç olmadı şimdide hafif burun akıntısı kaldı 10 gün oldu şuan artık iyileşmistir diye düşünüyordum demeki tam atlatamadi çocuğum
Smrhls Htcypc vitamin olarak vitaberry diye bir şurubu var umca kullanıyorum şuan hastalanınca başlamıştım sabahları keçi boynuzu pekmezi veriyorum birde kakolu macun kullanıyorum siz vitamin olarak ne kullanıyorsunuz
Smrhls Gizmokzilla antibiyotik kullandığımda bir dahaki ay bir daha hasta oluyo babasida izinliydi bu kez kullanmayalım bol bol yedirelim dinlendirelim dedik öyle geçirdik bu sefer
Smrhls Gizmokzilla ağrı acı olsa oğlum söyler hiç söylemedi herşeyde yiyor demeki ağrısı acısı yok ceviz yedi dilim aciyo dedi öyle videoya çekerken boğazını gördüm yoksa boğazı ile ilgili hiç bir sıkıntısi yok