Annediyebiri2 İlk yaptım tek çizgi çıktı yarım saat sonra yine baktım tek ti bir iki saat sonra ikincisi silik çıktı hamile olabilir miyim? Başına gelen varmı?
Htcypc Annediyebiri2 10 dk sonrasını dikkate almayin ama akliniza takildiysa tekrar bir test daha yapın
Annediyebiri2 Tombikdonerartikcokpahali kuruma çizgisi öyle mi oluyor çok korktum umarım hamile değilimdir
Sedaalya Annediyebiri2 öyle biliyorum. Çünkü testi yaparken içinden çıkan kağıtta öyle yazıyordu diye hatırlıyorum
Syds İki saat sonra çıktıysa değilsinizdir kuruma çizgisi oluyor ilk çocuk istediğimizde hevesimiz kursağımızda kalmıştı o kuruma çizgisi yüzünden 😂