Hemoroid oldupuna emin misiniz çatlakta olabilir dışkılarken cam parçaları çıkarıyormuşcasına bir acı çekiyor musunuz? Benim çatlak var 2,5 sene çok acılı bir şekilde çektim zamanla azaldı ama geçmedi tamamen tuvalete gitmeye korkardım kaç kere genel cerraha gittim fito diye krem veriyolar anestol vermişti bide bana tuvalete çıkmadan sürüyodum baya rahatlatıyordu yedikleriniz çok önemli kabız olmamanız şart her gün mutlaka yumuşak dışkı olacak şekilde tuvalete çıkmanız lazım başka yolu yok malesef zamanla düzeliyo ama kabız olunca tekrarlıyo benim o şekilde yani