Ertug Kizlar merhaba. Kalca cikikligi ultrasonu cektiripte skntisi olan var mi aramizda acaba biz bugun cekindik sag kalcada sknti var dedi bebegi emzirmeyle tasimayla ilgili bilgiler verdi uygula desi 1 ay snra tekrar bakickmis. Bu durumda olupta 1 ay snrasnda duzelen var mi acaba smdiden tesekkur ederim
Larenmerve Ertug gecmıs oldun bizde de aynısı gıbı biri 55 bırı 57 bır aydır cıft bez kullanıyoruz salı kontrol bir ay sonra gel demişti doktpr ınsallah düzrlmiştir
GHSU Ertug bizim sonucumuz için doktor değerlendiremiyorum şuan 3ncü ayda tekrar gelin dedi gittik tekrar ultrasona girdik gayet güzel gelişmiş kalçası dedi sizde bir dahaki kontrolde güzel haberi alırsınız inşaAllah canım iyi düşün
Ertug ElifAlya sagda alfa 59 derece beta 60 derece solda alfa 60 beta 62 olculmis sagda skinti var demisti doktor
ElifAlya Ertug sag da alfa 60 dan buyuk olmali 59 sizinki sinirin bir tik alti. Buyuk bir sikinti yok. Cift bez baglamayla duzelir. Gecmis olsun🌸
Ertug ElifAlya insallah canim tesekkur ederim. Cift bez demedi de kullandigin bezin bi buyuk bedenini kullan dedi. Ayni seye denk gelir sanirim
Toprak Benim bebeginde sağda sorun cıktı 1 ay sonra yine gel dedi çift bez bağla falan demedi küçük daha böyle çıkabilir dedi
Ertug Toprak banada bi buyuk bez kullan dedi zibin ve dar seyler giydirme kundaklama yapma dedi dikkat edersen gecer dedi umarim 1 ay snra gecmis olur
Ertug Meliketrkr evet cnm ozelde yaptridim 70 tl olmasi gerek kizima ozel.saglik sigortasi yaptirdgm.icin biz odemedik ama cikan tutar o diye hatirliorm
Arasin_annesi Bu ultrason ne zaman çekiliyor biz 32 günlüğüz doktoruz 1 ay kontrolünde bahsetmedide bende unuttum sormayı 😔