Nazlim_Gul ben ve ben, 2 aylıkken kesfettim bu durumu, yüz üstü mükemmel uyuyor sırt üstü uyumuyordu, tam aştım derken 3.5 aylıkken dönmeye başladı. 7.5 aylık saldım ama eşim de ben de sürekli bakıyoruz. Yatağında battaniye bile yok sert yatak. Eşim de yüz üstü uyur. Alıştık artık🙄