Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var mamayı yedikten sonra sürekli kusuyor midesinde bişey kalmayana kadar mamayı mı beğenmiyor artık acaba sebebi nedir başına gelen var mı 1 haftadır böyle yani aşı oldu aşıdan sonra başladı arttı kusması alakası var mı bilmiyorum ne yapabilirim anne sütü almıyor sadece mama??😔