Anonim41 6 ci ayda ek gıdaya başladıklarında azalma olur deniliyor ama benim oğlum meme de durmayi seviyor illaki ugrick normalde 4 saat yemesi durabilcek ayında ama illaki ugrick azaltamdm o yüzden az az sık sık yiyor uğramak için kilosu önde yani 6 aylık bebeklere göre fazla ama hareket li dönemine girdik eskisi kadar alımları çok olmaz illaki Bi yerde alım durur baklm