Kızlar ve benim yeğenim bir aylık bir günlük yeni doğduğu zaman sarılık teşhisi konmuştu 3-4 saat kadar mavi ışık almıştı biz de bu zamana kadar doktora götürmedik falan şüphelenmedik yani geçti falan zannediyorduk ama hala cildi biraz sarı ve gözleri biraz sarıydı biz de zamanla geçer falan diyorduk bugün doktora götürdüm doktor niye hala bu çocuk Sarı falan dedi bizi çocuk gastroenterolojiye yönlendirdi daha önce başına gelen var mı bu süreci nasıl devam ediyor hani neden geçmedi bilgisi olan var mı benim yeğenim de tüp bebek bebeği hani ablam çok endişeli Bir fikriniz falan var mı hani akıl vereceğiniz