meryyaydin Kızlar bebeğimin çoklu besin alerjisi var ve cildi atopik dermatit. Son 1 aydır aşırı kasinmaya başladı. Özellikle de boyun bölgesi. Memnun kaldığınız şampuan var mı?
Gul_anne meryyaydin geçmiş olsun benim kızımda basinda olmuştu Bioderma önerdi doktor çok iyi geldi tavisye ederim biraz pahalı ama değiyor
sadeturkvatandasi meryyaydin pureseed natural trendyolda ve hepsiburada da var organik sertifikası var ben çok memnunum
Milliyetcianne meryyaydin bioderma mükemmel, la rosey posey kremi var onu alın. Evet biraz pahalı ama geçiyor. Bizim bebeğim ürtikere kadar dönmüştü alerjisi bunlar sayesinde gecti. Hic bir seyi kalmadi. Bilseydim en başından bu kremleri alırdım
meryyaydin Milliyetcianne Mustela Stelatopia serisinin kullanıyorum %80 çok iyi geldi bize kremi ama boynu bir türlü geçmiyor ya
hemsireemom meryyaydin ecowell çok önerdiler kullandım kızım için ama dermatit için işe yaramadı 🤷♀️ bence övüldüğü kadar değil öneren olursa diye söyleyim dedim. Sadece saç uzatıyor
denizveada Sebamed önerdi doktorumuz vucudundaki kuruluğa iyi geldi fakat egzemamiz aynı hattâ çogaliyo 🥹
meryyaydin denizveada Mustela Stelatopia kremini önerebilirim çok iyi geldi bize. Karnında çok fazla egzama vardı şuan çok şükür hiç yok ama boynu fena. Bir düzeliyor, bir bakmışım kötü olmuş
Milliyetcianne meryyaydin ben de kullandim, la rosey posey alınca boşa kullandığımı farkettim, daha bitmemiş hali duruyor