Kilo almamış 1 ayda ama kilosu var zaten 11,5 tu yine 11,5 , yürüyor ama bende isme tepkiye takılıyorum ,mesela bi oyuncakla oynuyor veya bi yere tırmanıyor ismiyle seslendiğinizde hemen bakıyor mu her seferinde , bazı seferlerde 4 5 kere seslenmek zorunda kalıyorum ya of of of ana olmak cidden.