Aslaninannesi26 Arkadaşlar 4 aylık oğlum durup dururken böyle hem kızar gibi ıkınır gibi ses çıkarıp hem vücudunu sıkıyor gaz problemi bitti neden böyle yapıyor anlamadım Yani video yüklenebiliyorsa atmak isterim
naznasel Aslaninannesi26 canım normal bu aylar bence kuzenimin kızında öyle yağıyor benimde bağırıyor 5 aya girecekler bence o aylarda hepsi aynı🥰
Aslaninannesi26 naznasel https://www.transfernow.net/dl/20240130Ub7Mqq7Y Ay video yüklemeyi beceremedim galiba ama Birilerinin normal demesine ihtiyacım var galiba bu sebepten doktora götürsem komik mi olur bilemedim de
naznasel Aslaninannesi26 normal bence bilinci kapalı değilse sürekli üst üst yapmıyorsa çağırınca duruyorsa hiçbir sorun yoktur bence 🥰