kids1234 Merhaba hanımlar.60 gündür doğum yaptım. İlk 15 gün full kananam oldu. 15 günden sonra ara ara kahverengi leke geldi. 37. Gün adet oldum. O günden bugüne günlük azda olda kanamam oluyor. Sizce bu durum normal mi ?
Poncikkkk kids1234 bende öyle olmuştu 50-55 gün kadar sürmüştü dediğin gibi ara ara oluyordu sabah olurdu akşam olmazdı üç dört gün lekelenme olmazdı sonra yine olurdu
miraytan kids1234 benim de ilk doğumun da 40 gün sonra hala kanamam vardı doktora gittim enfeksiyon varmış bu yüzden oluyormuş ilaç kullandım geçti normale döndü
_tuuggcce_ kids1234 benimde 45-50 gün gibi bir süre sürmüştü. Bence normal. Yavaş yavaş atıyor işte kanı
miraytan kids1234 vajinaş muayene yaptı orda parlaklık gördüğünü ya bebekten bi parça kaldığını ya da enfeksiyon olabileceğini söyledi