Tubaalprsln Kızlar yıkıycam ama ayarı nasıl olsun bilmiyorum bazıları sarkıyo falan yazmış kararsız kaldım derece ve sıkmasında bilenler yardımcı olsa çok iyi olur 😊
Alerjikrinit Tubaalprsln 30 derece 900 devirde yıkadım bir şey olmadı ama benim annem arkasına astar yapmıştı farkeder mi bilmiyorum
Alerjikrinit Tubaalprsln ben serdim ama dediğim gibi astarlı bizim yani arkasında pamuklu kumaş dikili o yüzden öyle sünecek gibi değil kaçıncı yıkayışım sünmedi
Zhra78 Tubaalprsln ben 30 derece günlükte yıkadım 600 devir de masanın üstüne serdim akşö sabaha kurumuştu sonra koltuğun sırt kısmına serdim iyi kurusun diye asla asma sarkıyor