Selam güzel annelerim🤍
Oğlum 5 ay 20 günlük, salyalar mızmızlanmalar huysuzluklar daha da arttı bu aralar, eli hep ağzında herhalde diş çıkaracak😁 ateşi yok ama vücudu sıcak oluyor. Her neyseee gelelim konuma; kızlar oğlumu öğlenleri uyuttuğumda ( ağayımda sallıyorum ) yerine yatırdığım zaman max. 5 dakka sonra uyanıyor, ayağımda bekletiyorum da uyuduğunda hemen yatırmıyorum ama yine aynı hemen uyanıyor neden böyle ? Ne yapabilirim? Bu aralar birde geceleri çok huysuz bir şekilde uyanıyor 💆🏻♀️