Deletedmom_109 gocebebirbayan seri 6 olanı var ben de çok araştırdım alayım mı almayayım mı dedim uzun kararsızlıktan sonra aldım 😁 çok memnunum serileri fark eder mi bilmedim ama bosh iyidir
gocebebirbayan Deletedmom_109 seri 6 nın çamaşır makinasını kullanıyorum, bütün evim süpürgeme kadar bosch hatta düzleştiricim bile bosch. Ama 6 serisi 30 bin tl çok pahalı. Ev araba kredisi de ödüyoruz 🥺 bunu sipariş verdik mağazadan acaba fark eder mi ki
Deletedmom_109 gocebebirbayan mağazadan farkı var mı bilmiyorum açıkçası ama bence onlineda daha ucuzdur. Ben aldığımda 100-200 lira daha uygundu sanki trendyolda. Bir kampanya vardı ondan faydalanmıştık o yüzden online almadım
gocebebirbayan Deletedmom_109 yok bizde mağazadan aldık canım online dan beyaz eşya asla güvenip alamam. Seri 6 ile 4 arasındaki farkı biliyor musun