ayseee_ Grimor88 bir hafta kalmış zaten sorun olmaz bende bir hafta kala bitti diye bir numara geçmiştim
123ege Grimor88 benimde 5 ay 22 gün bende bunu düşündüm ama 2 numara mama alacağım. Nasıl gidiyor günleriniz ek gıdaya başlayacak mısınız?
MeteKaan Grimor88 bizde öyleydik fakat dusük no dan az ml ile devam edin demisti doktorumuz.. diger numara icerigi ay olarak ayarlandigi icin agir gelebilir diye ayi tamamlanmadan kullandigimizi almistik
Grimor88 123ege ben 5 aylik olduğu gün tadimlara basladim nerdeyse hepsi bitti sayilir bugunde kabak deneyeceğim
MinikPandam_ Grimor88 6 aya az kalmış gecebilirsiniz sorun olmaz ama tam zamanlı gecseniz daha iyi tabi
MeteKaan Grimor88 hayir onu demek istemedim cc bakimindan degil 2numaraya gecis icin erken cunku ayi tamamlamadan bünyesine icerigi agir gelip kusma ve hazimsizlik yapabilir ay tamamladiktan sonra doktorumuz numara gecisine izin vermisti
Grimor88 MeteKaan su an ki mamasi 3 gun daha idare eder 5 ay 25 günlük olacak yani 2 nunaraya gectigimizde 5 günde soeun yaratir mi onu merak etmiştim, teşekkür ederim