Annonimmm valla kaşık tabak çok da marka konusunda bence gerekli değil yani oioi tabakları vs var tavsiye edilen ama benim kızım 9 aylık yemeklerini evdeki tabaklara koyuyorum üç dört tane küçük kavanoz aldım mama için onlar çok lazım oluyor bir yere gittiğimde koyuyorum içine philips avent damlatmaz suluk kullanıyorum memnunum birde munchkin in var o da çok iyi kaşık olarak da ikili wee baby den aldım birde cam rende çok işe yarıyor