fyz81 hıcbır bılgım olmadıgı ıcın soruyorm yurtdısından almaynyada suan fıyatları bılen varmı getırtmek mantıklımı ?
Arya1212 fyz81 ben kaynıma bi kaç ay önce belçikadan dönerken istedim ama fiyatlar aşağı yukarı buradakiyle aynıydı bizde daha uygun diye düşünüyorduk ama sonuç hüsran 🥲
Pol34 fyz81 Amazon prime üyesi olarak ücretsiz kargoyla getirtirsiniz gümrük ücreti falan sepete ekleyince görünüyordu. Öyle karşılaştırma yapabilirsiniz
Kuzularinanasi fyz81 almanyayi bilmiyorum ama duty free lerde mesela batumda gecen hafta dyson en son modeli 20bin tlydi.buda 28 civari sanirim.eger arada boylesi fark varsa getirttirin tabiki