Normal mi bugün A101 den aldım kokusunu sevmedim ilk defa aldım 5 aylık bebeğim
anplt evet öyle kokuyor
.
yildizmom-2023 normal mi yani vermeye devam edeyim mi
anplt ben 5 aydır kullanıyorum
yildizmom-2023 bende vermeye korktum öyle pis kokunca
anplt bende sasirmistim nasıl içiyor diye de bı problem yaşamadık yani
yildizmom-2023 hmm o zaman bi tek bende değil koku
Normal canım.
KaynanaYiyen bende korkmuştum normalmiş