tbmth Bebeğim 15 günlük her altını açtığımda çiş yapıp üstünü ıslıyo kıyafet değişirken de çok ağlıyor bu çiş sorunu için ne yapmam gerekiyor?
KaynanaYiyen tbmth hiç birşey yapamazsın. Çoğu bebe öyle. Daha çok küçük muhtemelen açınca rahatlama geliyor işiyor. Yerim onu. Üzülme aşkom geçecek bu günler. 😍
sadeturkvatandasi tbmth her çocuk öyledir çünkü doğuştan beze değil bizim gibi tuvalete yapmak isterlermiş. Doğduğundan itibaren bez bağlamayan anneler var. Tuvalet iletişimini araştırın kafanıza yatarsa denemek istersiniz belki. Ama normal korkmayın zamanla alışacaklar beze.
bebikveben tbmth ya yerim onu. Benim oğlum da öyle. Açınca rahatlıyorlar demek ki😂 ben bazen bezini açıp yatırıyorum hava alsın, bacaklarını hareket ettirsin, rahatlasın diye
zezey19 tbmth ilk 1 ay üstüme basima isiyordu su an 2.5 aylik cok nadir yapiyor ama ben yinede acarken temkinliyim geciyor merak etme 😊