MTVr radyasyon dediğimiz atom parçacıklarının izlediği yol demektir. Işığa benzeyen bir yol izler. Hücrelere zarar verir yapısını bozar. Anlık güçlü şekilde bu ışımalara maruz kalırsanız kusma baş dönmesi ve yanmaya benzer durumlar yaşanır. Sizin bahsettiğiniz durum yani mutasyon olması ancak üreme hücrelerinde meydana gelen mutasyonla sonraki nesillerde görülebilir. Mesela anne babanın mutasyonunda sonraki çocuklarda olur. Telefonun yaydığı radyasyon diye bir şey yok. İnsanın insana bile bu ışımalar olabilir. Bunun gücü çok çok azdır. Radyoaktif maddelerde bunlar çok yüksektir emin olun o maddelere isteseniz de ulaşamazsınız. Telefonda falan asla kullanılmaz pahalı cevherlerdir. Sözün özü muhtemelen genetik olarak kafası küçüktür bebişinizin sakin olun kritik seviyede olsa doktorunuz söyler.