Sedaalya Ronron hormon değeri yüksek çıkmış. D vitamini çok düşük çıkmış. D vitamini kullanıyor musunuz?
Sedaalya Ronron 1,5 yaşındaki bir bebeğim b12 si de 500 üzeri olmasını istiyor doktor. Takviye verilir kesinlikle. Tek tek yazdım kusura bakmayın bakıp bakıp yazdım da
Sedaalya Ronron d vitaminini ihmal etmeyin baya düşük çünkü. Demir bağlama falan iyi ama feritinin neden düşük anlamadım bu değerleri bir uzman mutlaka değerlendirsin. Dediğim gibi b12 falanda düşük. Takviye mutlaka verilir size