Lugesyaa oglum 27 günlüktu idrar yolu enfeksiyonu olmustu. İlk 3 ay malesef enfeksiyon durumlarında genelde yatış verip damardan antibiyotik veriyolar. Ama hic kendinizi üzmeyin orda bebeğinize çiçek gibi bakıyorlar. Gazini vs cikarirken bile uzerlerine temiz örtü seriyolar o kadar ozenliler. Ben birzat oğlumun yaninda anne uyum odasinda kalmistim. Benim oglum bi gece tek kaldi. 6 gun de ben yanındaydim ve hepsine sahit oldum.