Kolikbirbebe ben hic ona benzetmedim.bakıs acisi tabiki olabilir neyse ztn benimki hic tv video izlemiyor.yani baktigimiz zaman sokakta dahi gormememiz gereken seylere maruz kaliyoruz herseyden bu kadar koruyamayiz ,mesela kadın kilikli erkek geciyor yanimizdan anne bu erkek mi kadin mi soruyor cocuk,,ne desek nasil anlatsak.tv videolar vs isin icinden cıkılmaz…bazi seyleri ogrenerek buyuyecekler.