Sbfg_d yemeklerinize bol bol kimyon katıp kendiniz de kimyon çayı için. Bi kaç tane damla var gazla ilgili ama doktorunuza danışmadan vermeyin. Bacakları karna çekme hareketi işe yarıyor çoğu zaman. Acı elma yağı ayaklarının altına ve göbeğine sürüyorum ben rahatlatıp rahatlamadığından emin değilim henüz yeni başladım. Bacaklarını su dolu ılık suya sokmak rahatlatıyor biraz. Bana sürekli bebeğin ayaklarını sıcak tut diyorlar bende öyle yapmaya çalışıyorum uyuduğunda ayağına sıcak su torbası koyuyorum iyi geldi gibi ama gazlı bir bebekse her halükarda ağlıyor. Yani velhasıl bir sürü çözüm önerisi var hepsini denemeye çalışın her çocuk bir olmuyor. Bize bunların çoğu iyi gelmedi her şekilde sancısı var bende bağırsaklarının gelişmesini bekliyorum sabrediyorum yani