Kızlar yaa çok üzülüyorum neden böyle yapıyor bebeğim 3 aylık bir haftadır dilini ısırıyor aşırı dışarı çıkarıyor dili sürekli dışarda yeni doğduğun da da hep dışarı çıkarıyordu sonra bıraktı bilu hir haftadır daha kötü olmuş ısırıyor dilini sağlı sollu var mı böyle bir şey yaşayan