Kediperest Kızlar merhaba kafam çok karısık 6 aydan sonra ek gıdayı daha çok anne sütünü daha mı az vermek gerekiyor. Kimi bildiğin 3 öğün veriyor kimi tadıma devam ediyor. Siz nasıl veriyorsunuz ne kadar veriyorsunuz?
sevimailesi Kediperest anne sütü önemli tabiki 6 ci ay başlanır 1 yasa kadar aslında tadım ayıdır bebeklerden çok bisi yemek beklenilmez ağırlık anne sütü olmalı
Kuzularinanasi Kediperest 1 yasa kadar gunluk ana ogunun yuzde 90i anne sutudur.yani ek gida cok doyumluk olmaz.1 yastan sonra artar miktar.ona gore de emmesi azalir.
churchil Kediperest henüz başlamadım 15 20 gün sonra başlıycam inşallah ben de. Ağırlıklı olarak anne sütüne devam edip 1 öğün vermeyi düşünüyorum sadece. En fazla 1 yemek kaşığına geçip sonrasına bakıcaz. Zaten o zamana kadar da 1 2 ay geçer heralde sonra da yavaş yavaş karışım yapıp yarım çay bardağı civarı falan böyle böyle artırırım diye hesaplıyorum.
Kediperest sevimailesi anneme geldiğimden beri çocuğu yemekle doyurmaya calısıp yaptıgımın yanlıs olduğunu söylüyorlar 3 kere emzirdiğm çocuğu
sevimailesi Kediperest sen dinleme kimseyi cnm 6 7 bu aylar doyma ayı deil tadım ayı sen emzirme sıklığını azaltma