Kızlar merhaba. 4 yaşında kızım var. Bir süredir tuvaletim var deyip gittiğinde yapamıyorum diyo. Muhtemelen sistit oldu. Sürekli çişi varmış gibi hissettiğini söylüyor. Ama bi arkadaşı varken ya da okulda ve geceleri sık gitmiyor. Anlam veremiyorum. Hastaneye götürmekten çekinmiştim mikrop kapmayalım diye ama daha kötü olmasından da korkuyorum. Bu doktorlardan güzel ilgileniyor dediğiniz birisi var mı?