atlasmommm Sağıp biberona koyuyorum o sıra oğlum uyuyor oluyor sehpanın üstünde kalıyor 3 saati geçirmiyorum ama beneğe vermeden önce ısıtmalımıyım tekrar öyle versem bir şey olur mu acaba