zeynebinannesii28 Kızlar eşimle korunuyoruz ikimizde eminiz ama bugün test yaptım afedersiniz çişimi yapar yapmaz testte çift çizgi çıktı geçersizdir diye düşünüyorum siz ne diyorsunuz
Bir-prens-annesiii zeynebinannesii28 keşke prezervatif+geri çekilme+ ertesi gün hapı birkaç korunma bir arada korunsaydınız hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz ♥️
Minik23 zeynebinannesii28 yarın bir kan verin bence var gibi geldi hemen çıktıysa birde yeni hamilelik değil 1 2 aylik var demek ki yeni olunca testlerde silik çıkıyor çizgi genelde
zeynebinannesii28 Minik23 10 aylık kızım var doğum sonrasında 3 kere adet oldum em son geçen ay olmuştum
Minik23 zeynebinannesii28 doğana kadar 1.5 yasinda olur dert etmeyin ben de 3 aylıkken kızım 2.hamlule kalmıştım aimdi biri 1 yaş 10 günlük diğeri ise 50 günlük zor ama idare ediyorum ikisi de sezeryan
Aminehumamoms Minik23 nasıl bebeğiniz 3 aylıkmı hamile kaldınız sezeryanlarda riski olmuyormu doktor bize 1 yıl llmaması gerekiyor dedi iç dikişleri zorlar dedi
sendrom58 zeynebinannesii28 canınızı sıkmayın bizimde kardeşimle aramızda 1 yaş var yok şuan kanka gibiyiz😀 çocugunuz için ilerde çook iyi olucak sadece siz fazla yorulacaksınız. Allah herşeyi gönlüzüne göre versin