Aden4128 ben artık her uykusuna yatak odasında yatırıyorum, fonları çekip biraz daha karanlık bir ortam yapınca daha rahat oluyorlar birde krize girdiği zamanlar yorgunluk ve uykusuzluk gibi kucağımda pışpış yaparak gezdiriyorum odanın içinde biraz ağlıyor ama sakinliğimi kaybetmeden devam edince emmeye başlıyor