elagozlubircoldelisi Kızlar oğlum 23 günlük gözlerinde alıntı var gözyaşı kanalla açılmadığı için. Damla kullanıyorum ama sanki 2 gündür arttı tekrar kontrole götüreceğim randevuyu hangi bölüme almam gerekiyor?
kimbumadam elagozlubircoldelisi çocuk doktoru olur. Damla netira kullandık biz 1 hafta kullanıp 1 hafta boş geçtik Masaj yaptık sürekli ıslak pamukla temizledik 2.ayında geçti sanırım Hatta o kadar yoğundu ki bazen çapaktan gözü kapanıyordu kıyamam geçmiş olsun
gunsumm elagozlubircoldelisi benimde 9 günlük kirpikleri yapışıyor okadar çok. Dr sütünü damlat dedi göz pınarına masaj yap şimdi azaldı 11. Günlük bugün
busyy1710 Bizde de olmuştu ben sadece anne sütü sürüp pansuman yapar gibi yapmıştım geçmişti 2-3 güne sarı sarı akıyordu
elagozlubircoldelisi busyy1710 dün denedim onu da işe yarıyorsa yapmaya devam edeyim kaç kez sürüyorsunuz günde?
elagozlubircoldelisi kimbumadam evet ya o kadar üzülüyorum ki çapaklı görünce sürekli temizliyorum netilcin diye bir damla verdiler onu kullanıyorum 15 gğn yoğun bakımda yattı zaten geldiğinde poposu inanılmaz pişikti o geçti şükür şimdi de bu geçsin diye uğraşıyorum öyle :(