Merhaba hanımlar bebeğim şuan çok küçük ve araştırdım ve söylenene göre aylık iğne vurduluyormuş olmamak için veya deri altı yapılan işlemlerde var deniliyor devlette yapılıyor mu birde korunmak için yeterli mi bilemedim yardımcı olursanız çok sevinirim