Anne sütünü dolabın alt kısmında tutuyorum da kızlar cıkarıp oda sıcaklıgında kac saate tuketmemız lazım yada hemen tuketılmesi mi lazım kızım cok sabırsız bende sagıp veriyorum dolaptan cıkarınca ılıması hemen olmuyor en azından oda sıcaklıgına geldi mı hemen ılır sıcak suda ama iste bozulur mu bılmıyorum