459251 evet her gün yaptim sadece pazar günleri kaçamaklar yaptım 11 de kahvaltı oglen 2,5 ara öğün akşam 5:30 da akşam yemeğini yiyordum hersey yemedim beyaz ekmek yemedim hamur işi yemedim bir kaç kasik pilav tavuk sulu yemekleri az sulu şekilde tavuk et hepsini tükettim salata çorba da vardı akşam yemeğinden sonra hiç bir şey yemiyordum bu arada emzirmiyordum ama emziren arkadaşımla birlikte yaptık o da baya kilo verdi benim yediklerimle aynıydı bol yeşillik yiyordu 2,5 litre su içip leslie yapıyordu aynıydı yaptıklarımız sütünü hiç etkilememisti