gamze035 Bebeğimi sünnet için muayeneye götürdüğümde su fıtığı olmuş geçer endişe edicek bişi yok denildi ama yinede başına gelen bilgisi olan var mı acaba?
3kedili2bebekli gamze035 görümcemin oğlunda vardı 1 yaşına gelmeden geçti şimdi benim oğlumda da var ona da doktor yaşına girmeden geçer dedi önemli bir şey değil o merak etmeyin testislerinden birinde su dolu oluyor
marsiyen gamze035 Oğlum iki aylık onda da çıktı ama gün geçtikçe küçülüyor gibi hissediyorum. Doktor ağrı sızı yapmaz dedi. Bir yıla kadar geçer dedi. Kuzenimin bebeğinin ki geçmedi şırınga ile çektiler düzeldi.
Arirang gamze035 Benim bebeğimde de var. 1 yaşına kadar geçerse geçiyor, geçmezse ameliyat yapıyorlar
gamze035 3kedili2bebekli ağlamaları çok mu peki ? Yani ağlayıp durmamazlık yapıyor mu şükür şuan ağlamıyor ama teyzemin kızının çocuğu hep ağlıyormuş hiç durmamış öyle olur sonradan diye korktum
3kedili2bebekli gamze035 benim bebeğim azcık huysuz ağlıyor ama fıtıktan kaynaklı değil çünkü o hiç rahatsız etmiyor görümcemin çocuğu coooook sakindi öyle usluydu sesini bilmeyiz çocuğun hala 1.5 yaşında yani fıtıktan kaynaklı değil
gamze035 3kedili2bebekli hım çok teşekkür ederim doktor da sorun olcak bişi değil geçer dedi de yinede yazmak istedim