Bebeğim 2 ay 20 günlük 2. Ay aşısından sonra tamamen mamayı reddetmeye başladı. Mama ile besleniyor anne sütü hiç yok sütüm kesildi artık. Ne yapıcam bilmiyorum çok zayıf doğdu anne karnında gelilmemişti. r yardım edin. 5 saat mama veriyim yine yemez o derece uyuku arasında veriyordum artık onuda istemiyor bende mecbur ağlasa da zorunda kalıyorum vermeye. Sağlık ocağında kilo almış sorun yok iştahı var emekli dedi ama 1 haftada 100 gram almış onuda zorlayarak aldırdım. Şimdi mama yemeye zorladığım için benden uzaklaşmasından beni sevmemesinden korkuyorum