nej Bebeğimin bugün 40ı doldu bebeğim sürekli ağlıyordu altını değişirken kıyamet kopuyor resmen bugün fark ettim göbeği şişiyor hemen doktora attım fıtık olmuş hemen getirim dedi eğer sizinde böyle durumunuz varsa önlem alın hemen
gzdeylcn nej bizim de öyleydi şuan 3 ay 19 günlüğüz doktora gidip sorduk göbek deliği aşırı şişmişti ağlayınca daha çok şişiyordu kendiliğinden geçicek dedik 2 yaşına kadar çok normal dedi kendiliğinden geçti
MinikPandam_ nej kendi kendine geçiyor siz hiçbir şey yapmayın. bizde de vardi baya büyüktü geçti. bisey bağlamayın